Käsitöödiivan sinu elutoale

Märksõnad

UX/UI, Ärianalüüs, Arendus, DevOps, Projektijuhtimine, WordPress, TypeScript, PHP

Tiim

Tanel Eero (Impact 80/20) UX design
Greete Tukk (NOPEUI design
Janeli Õun (NOPEUX/UI design
Lauri Rannu front-end
Vladislav Stafinjak full-stack
Lennar Kivimäe full-stack
Ivo Klaas full-stack
Ardo Aednik PM

Taust

Softrendi meistrid on siinsamas Eestis teinud käsitöödiivaneid juba üle 25 aasta, tagades kõrgeima võimaliku kvaliteedi.

Koostöös NOPE ja Impact 80/20-ga (nüüd Miltton) oli väljakutseks luua veeb Softrendile, mis näitaks nende kõrgeid nõudeid kvaliteedile ning elegantset kujundust. Projekti eesmärk oli mitmekülgne – loodav veeb ei oleks mitte ainult müügikanal e-poele, vaid peaks ka toetama toodete eksporti kogu maailmas, näitama diivaneid igasugustes materjalide variatsioonides ning toetama ka otsemüüki salongides, kus müügiinimesed saaksid veebi kasutada kataloogina.

Protsess

Panime koos Softrendi tiimiga paika kõik peamised vajadused ja nõudmised, mida veeb täitma peaks. See oli väga põnev protsess ja Softrendiga oli väga lihtne koostööd teha, kuna nad tundusid oma töö osas väga enesekindlad. Nad kaasasid meid kõiksugu otsuste tegemise protsessidesse mitte ainult tehnilise poole pealt, vaid ka näiteks äriliste otsuste osas. Me arutasime koos läbi kõiksugu võimalused ja lahendused ning soovitasime parimaid meetodeid nende saavutamiseks.

Valitud konfiguratsiooni võimaluste põhjal näed fotorealistlikku renderdust tulemustest koheselt. Sellest edasi on tarvis vaid ära täita kontakti ja makse andmed ning sinu erilahendusega diivan on tootmiseks valmis.

Väljakutsed

Projekti käigus selgusid mõned suuremad lahendamist vajavad väljakutsed.

Tehnilise poole pealt, meil oli tarvis ühendada veeb ka palju keerukama tootmise tarkvaraga. Selgus, et diivaneid saab erilahendusena muuta palju rohkemate detailide osas, kui kliendile vaja. Lisaks on see tootmise tarkvara ka pidevas arengus ja muutmises, seega Softrendiga koostöös otsustasime millised omadused on klientidele kõige olulisemad ja peaks olema muudetavad ja millised omadused peaks nende eest juba ette otsustatud olema. Lõpuks tegime me võimalikuks veebist määrata diivani tüüpi, kanga tooni, suurust ja kuju, kuid valida saab ka näiteks diivani jalgu ning isegi istme osa pehmust.

Leidmaks optimaalset tasakaalu lehe haldamiseks, pidime me ka analüüsima kui praktiline oleks tõlgendada tootmistarkvarast tulevat infot ning kui suures osas peaks lehe administraator seda infot meedia ja mitmekeelsusega rikastama.

Mis puutub tööprotsessidesse, Softrendil oli hulk vägevaid mõtteid ja meie ülesanne (ja väljakutse) oli neid mõnevõrra piirata, et ära teha need, mida tegelikult vaja on ja kuhu tõmmata joon, et projekt päriselt lõpule viia. See viis meid lõpuks MVP-ni, mis läks avalikuks aastal 2020. Me oleme sellest ajast juurde ehitanud üsna suurel hulgal võimalusi, oluliselt kaugemale, kui projekti esialgne skoop, mistõttu õpetas see protsess meilegi üsna palju refaktoreerimise võimalustest ja vajadusest.

Võtmevõimekused

API ühendus tootmistarkvaraga

Ühendumine otse tootmistarkvaga aitab vahetada informatsiooni erinevate süsteemide vahel automaatselt. See kiirendab protsessi ja väldib ka inimlikke vigu.

Diivani konfiguraator

Vali mudel, suurus ja materjal, et näha fotorealistlikku renderdust oma lõplikkust tootest. See aitab sul saada parema arusaama sellest, kuidas konkreetne värvus sobib sinu soovidega.

Tasuta näidiste tellimine

Saad korraga tellida kuni 5 tasuta kanganäidist. See aitab sul vaadata kuidas need kangad sobivad täpselt sinu kodu valgustingimustega.

Kampaania koostamine

Kampaaniageneraator lubab administraatoril luua mitut eritüüpi müügikampaaniat. Kõiksugu võimalused alates lihtsast hinnaalandusest kindla mudeli või materjali puhul kuni kombineeritud toodete soodustusteni ja kinkekaartideni, kõik see koos igasuguste äri-spetsiifiliste võimalustega.

Järelmaks

Diivani valik ei ole ainult tähtis otsus, vaid ka korralik investeering. Olenevalt piirkonnast ja tehingu detailidest on sul ka võimalus osta diivan järelmaksuga. Protsess on automaatne ning töötab sarnaselt tavalisele kaardimaksele.

Mitme regiooni tugi

Lahendus ei toeta ainult keelelist erisust, vaid võimaldab ka erinevates regioonides kasutada erinevat kataloogi valikut ja seadistust. Hetkel saadaval Eestis ja Soomes.

Tulemus

Esialgne lehe ja e-poe lahendus sai live 2020 kevadel, toona MVP (Minimal Viable Product). Sellest ajast on lisandunud veel hulk uuendusi ja lisavõimekust.