Väljakutsed
Projekti käigus selgusid mõned suuremad lahendamist vajavad väljakutsed.
Tehnilise poole pealt, meil oli tarvis ühendada veeb ka palju keerukama tootmise tarkvaraga. Selgus, et diivaneid saab erilahendusena muuta palju rohkemate detailide osas, kui kliendile vaja. Lisaks on see tootmise tarkvara ka pidevas arengus ja muutmises, seega Softrendiga koostöös otsustasime millised omadused on klientidele kõige olulisemad ja peaks olema muudetavad ja millised omadused peaks nende eest juba ette otsustatud olema. Lõpuks tegime me võimalikuks veebist määrata diivani tüüpi, kanga tooni, suurust ja kuju, kuid valida saab ka näiteks diivani jalgu ning isegi istme osa pehmust.
Leidmaks optimaalset tasakaalu lehe haldamiseks, pidime me ka analüüsima kui praktiline oleks tõlgendada tootmistarkvarast tulevat infot ning kui suures osas peaks lehe administraator seda infot meedia ja mitmekeelsusega rikastama.
Mis puutub tööprotsessidesse, Softrendil oli hulk vägevaid mõtteid ja meie ülesanne (ja väljakutse) oli neid mõnevõrra piirata, et ära teha need, mida tegelikult vaja on ja kuhu tõmmata joon, et projekt päriselt lõpule viia. See viis meid lõpuks MVP-ni, mis läks avalikuks aastal 2020. Me oleme sellest ajast juurde ehitanud üsna suurel hulgal võimalusi, oluliselt kaugemale, kui projekti esialgne skoop, mistõttu õpetas see protsess meilegi üsna palju refaktoreerimise võimalustest ja vajadusest.