Väljakutse / Kuidas seda tainast kokku segatakse?
Kuna ettevõte soovis ka oma kaubamärki ümber kujundada, siis teadsime juba eos, et projekt saab olema suur ning veebilehe arendus on üksnes osa palju keerukamast süsteemist.
Suurimaks väljakutseks osutus kolme erineva veebiplatvormi loomine, mis kõik omavahel õlitatult suhtlema hakkaksid. Oli tarvis luua ühendus konkreetse pitseeria ning ostja vahel – klient tellib pizza, pitsameister vaatab tellimuse detailid üle, pikendab vajadusel valmimisaja ning võtab tellimuse töösse. Kliendile kuvatakse reaalajas tellimuse staatust.
Et vältida olukorda, kus ostja tellib pitsa 200 km kauguselt, implementeerisime pitseeria poolsesse programmi võimaluse määrata oma tellimuste vastuvõtmise piirkonda.
Kuna Peetri Pizza on frantsiis, siis tähendab see, et kõikidel restoranidel üle Eesti võivad hinnad, tooted menüüs ja lahtiolekuajad mõnevõrra varieeruda. Selleks, et iga koht saaks säilitada osalise autonoomsuse ülejäänud süsteemist, jätsime osa väärtusi kohandatavaks.
Seoses kohandamisega on paras hetk rääkida administraatori keskkonnast. Lõime Laraveli abil lahenduse, mis on omamoodi juhtpaneel, mille kaudu saab erinevatesse kanalitesse saata infot ning samal ajal omada ka kokkuvõtlikku ülevaadet tellimustest, klientide tagasisidest, tagasilükatud tellimuste põhjustest jms.
Asjaolu, et kogu rakendus jookseb kasutaja brauseris, tõi esile väljakutse, kuidas jätkata kliendiga suhtlust pärast seda, kui ta on oma veebiakna sulgenud? Sellega seoses mõlguvad mõtted Peetri Pizza mobiilirakenduse loomise radadel…