vihinaga läbi ERP maailma Katanaga

MÄRKSÕNAD

WordPress, AWS, Lottie, TypeScript, PHP, DevOps, UX/UI, Bränd

Tiim

Mathias Vain (NOPE) design
Janeli Õun (NOPE) illustratsioonid
Kristel-Maria Kadajane (NOPE) tootejuht
Vladislav Stafinjak full-stack
Pärt Erikson back-end
Tanel Marran front-end
Siim Sups arenduse projektijuht

Külasta veebilehte

Taust

Katana asutati aastal 2017 missiooniga luua tootmise ja laohalduse tarkvara, mis aitaks väikestel tootmistel oma äri visuaalselt ja kättesaadavalt majandada. Tänaseks on nendest saanud üks kõige nõutumaid startup-e ning suurepärane partner paljudele äriühingutele kogu maailmas.

Väljakutse

Katana suurimaks väljakutseks on kiirelt arenevas tootmise maailmas kaasaegsena püsida ning oma SaaS tarkvara vastavalt klientide vajadustele kohendada. Peamine väärtus, mis Katanat teistest eristab on nende lihtsalt kasutatav tarkvara, mis suurendab tootlikkust ja annab täieliku kontrolli tootmisprotsesside üle. Maailmas, kus ERP tööriistad on sageli ajast ja arust, on kaasaegne lahendus väga teretulnud. Katana mitte ainult ei järgi trende, vaid ka loob neid. Meie jaoks oli peamine väljakutse Katana standarditega kaasas käia.

Protsess

Katana võttis meiega ühendust ning soovis brändi ja veebi värskendust. Nagu öeldakse, muu on ajalugu.

Brändi värskendamise käigus pakkusime ka võimalust nimevahetuseks, kuid vestluste käigus sai selgeks, et praegune nimi on juba suurepärane ja sobilik kummardus suurte meistrite täpsusele ja detailsusele. Liikudes väikeste, kuid julgete sammudega selgelt eristuva brändi identiteedi suunas, sai see elule nii digitaalsel, trükis kui ka keskkondlikul kujul. “Whee” karakteri mängulisus ja värske logo sobilikkus sai sisemiselt tiimilt väga head tagasisidet ning läks kogu tiimile arutamiseks.

Uus värske bränd andis suurepärase raamistiku veebilehele. Kuna ajaraam oli võrdlemisi kitsas asusime veebi ehitama juba siis, kui bränd ja disain veel päris valmis ei olnud. Sagedased värvivaliku kohendused ja layouti muutused pull requestide vahel tegid protsessi mõnevõrra segaseks. Ei saa mainimata jätta ka kogu infosüsteemi arhitektuuri ja sisu ülesehituse muutust – sellega seoses tuli sadu sisulehti ümber tõsta käsitsi. Veebil on kokku üle 70 (hull!) erineva sektsiooni tüübi kõiksugu erinevate variatsioonide ehitamiseks, 5 erinevat hero varianti ja 10+ unikaalset sisulehe templiiti. Me tegime koostööd animaatoritega ning keskendusime palju liikuvusele ja mikro-reaktsioonidele ning hoolimata suurest multimeedia mahust oli lehe kiire toimimine väga tähtis prioriteet.

Tulemused

  • 30% parem skoor mobiili ja desktopi seadetel (PageSpeed Insights põhjal)
  • Dünaamiline ja modulaarne veebidisaini raamistik, mis toetab hästi SEO ja turunduse toimetusi
  • Tugevam tööandja bränding läbi visuaalse selgituse
  • Ahsoo, ja loomulikult Kuldmuna auhind (hõbe) Digitaalne reklaam / Koduleht kategoorias!

Me tundsime, et nad on osa meie tiimist

Me tundsime nagu nad oleks osa meie enda tiimist. Me saime nendelt nõu ja abi kõige osas. Pärast projekti lõppu oli tunne justkui keegi oli meie igapäevasest töökeskkonnast ära kadunud.

Oliver Vesi
Turundusjuht, Katana Technologies