Protsess
Katana võttis meiega ühendust ning soovis brändi ja veebi värskendust. Nagu öeldakse, muu on ajalugu.
Brändi värskendamise käigus pakkusime ka võimalust nimevahetuseks, kuid vestluste käigus sai selgeks, et praegune nimi on juba suurepärane ja sobilik kummardus suurte meistrite täpsusele ja detailsusele. Liikudes väikeste, kuid julgete sammudega selgelt eristuva brändi identiteedi suunas, sai see elule nii digitaalsel, trükis kui ka keskkondlikul kujul. “Whee” karakteri mängulisus ja värske logo sobilikkus sai sisemiselt tiimilt väga head tagasisidet ning läks kogu tiimile arutamiseks.
Uus värske bränd andis suurepärase raamistiku veebilehele. Kuna ajaraam oli võrdlemisi kitsas asusime veebi ehitama juba siis, kui bränd ja disain veel päris valmis ei olnud. Sagedased värvivaliku kohendused ja layouti muutused pull requestide vahel tegid protsessi mõnevõrra segaseks. Ei saa mainimata jätta ka kogu infosüsteemi arhitektuuri ja sisu ülesehituse muutust – sellega seoses tuli sadu sisulehti ümber tõsta käsitsi. Veebil on kokku üle 70 (hull!) erineva sektsiooni tüübi kõiksugu erinevate variatsioonide ehitamiseks, 5 erinevat hero varianti ja 10+ unikaalset sisulehe templiiti. Me tegime koostööd animaatoritega ning keskendusime palju liikuvusele ja mikro-reaktsioonidele ning hoolimata suurest multimeedia mahust oli lehe kiire toimimine väga tähtis prioriteet.