protsess
Uue veebilehe peamine eesmärk oli tõsta esile Lamberts Baltics’i põhiväärtusi nagu kliiniliselt tõestatud kvaliteet, koostisosade tõhusus ja läbipaistev tootmisprotsess. Klient soovis olla enamat kui lihtsalt toidulisandite edasimüüja – nende soov oli pakkuda oma lehe külastajatele väärtust ja inspiratsiooni tervisliku eluviisi viljelemiseks. Just sellel põhimõttel rajanes kogu projekti planeerimis- ja arendusprotsess.
Projekt algas Lamberts Baltics’i visioonist ja eesmärkidest ülevaate saamisest. See etapp hõlmas põhjalikke arutelusid kliendiga, mis võimaldas meil mõista nende eesmärke, sihtrühma ja soovitud kasutajakogemust. Saadud infot silmas pidades alustasime koostöös NOPE-ga veebilehe visuaalse identiteedi loomist – selles ühendati kaasaegne esteetika kaubamärgi juba väljakujunenud olemusega. Idee oli luua tasakaal, mis oleks ühtaegu värske ja julge, järgides samal ajal kaubamärgi väljapeetud mainet.
Uue veebilehe aluseks oli Lambertsi terviseakadeemia kontseptsioon, mis on integreeritud läbi kogu nende platvormi. Selle strateegilise täienduse eesmärk on pakkuda kasutajatele enamat kui lihtsalt toodete ostmine – see annab soovitusi ja infot selle kohta, miks ja kuidas teatud valikud on inimese heaolule kasulikud. Leht ehitati üles nii, et toodete müük ja klientide harimine oleks omavahel põimitud, peegeldades nii Lamberts Baltics’i terviklikku lähenemist inimeste tervisele. Koos terviseakadeemiaga on lehel ka toidulisandi teejuht, mille jaoks tuli luua interaktiivne küsitlus, mis suunab kasutajad nende eesmärkidest ja vajadustest lähtuvalt isikupärastatud tootesoovitusteni.