tervislikuma homse nimel

märksõnad

Projektijuhtimine, veebidisain, UX/UI, front-end arendus, back-end arendus

tiim

Pärt Erikson arendaja
Hannes Juurma arendaja
Sander Orav arendaja
Raiko Raidma arendaja
Mathias Vain disainer
Hiie-Helen Raju projektijuht
Ardo Aednik projektijuht

taust

Lamberts Baltics, tuntud tegija Eesti toidulisandite tööstuses, vajas uut veebilehte, et värskendada oma kohalolekut veebis, määratleda ümber oma brändi identiteet ning muuta seda, kuidas nad oma klientidega suhtlevad. Ettevõte, mis teenindab jae- ja hulgimüügikliente, nägi vajadust luua veebileht, mis mitte ainult ei kuvaks ulatuslikku tootevalikut, vaid kannaks edasi ka ettevõtte põhiväärtusi – kvaliteeti, läbipaistvust ja kliendikesksust.

Toodete kuvamise kõrval oli Lamberts Baltics’i eesmärk harida oma lehe külastajaid, eesmärgiga muuta nende elukvaliteeti tervise- ja elustiilialaste teadmiste edasiandmise teel. Oma ideede elluviimiseks pöördusid nad meie poole!

The Lamberts Baltics' website transformation
Uut veebilehte luues oli oluliseks aspektiks kasutajasõbralikkus, et see oleks kõikidele selle külastajatele lihtsasti arusaadav. Lehel on ka eraldi sektsioon spordihuvilistele ning küsimuste korral saab veebilehe kaudu mugavalt apteekriga ühendust võtta.

protsess

Uue veebilehe peamine eesmärk oli tõsta esile Lamberts Baltics’i põhiväärtusi nagu kliiniliselt tõestatud kvaliteet, koostisosade tõhusus ja läbipaistev tootmisprotsess. Klient soovis olla enamat kui lihtsalt toidulisandite edasimüüja – nende soov oli pakkuda oma lehe külastajatele väärtust ja inspiratsiooni tervisliku eluviisi viljelemiseks. Just sellel põhimõttel rajanes kogu projekti planeerimis- ja arendusprotsess.

Projekt algas Lamberts Baltics’i visioonist ja eesmärkidest ülevaate saamisest. See etapp hõlmas põhjalikke arutelusid kliendiga, mis võimaldas meil mõista nende eesmärke, sihtrühma ja soovitud kasutajakogemust. Saadud infot silmas pidades alustasime koostöös NOPE-ga veebilehe visuaalse identiteedi loomist – selles ühendati kaasaegne esteetika kaubamärgi juba väljakujunenud olemusega. Idee oli luua tasakaal, mis oleks ühtaegu värske ja julge, järgides samal ajal kaubamärgi väljapeetud mainet.

Uue veebilehe aluseks oli Lambertsi terviseakadeemia kontseptsioon, mis on integreeritud läbi kogu nende platvormi. Selle strateegilise täienduse eesmärk on pakkuda kasutajatele enamat kui lihtsalt toodete ostmine – see annab soovitusi ja infot selle kohta, miks ja kuidas teatud valikud on inimese heaolule kasulikud. Leht ehitati üles nii, et toodete müük ja klientide harimine oleks omavahel põimitud, peegeldades nii Lamberts Baltics’i terviklikku lähenemist inimeste tervisele. Koos terviseakadeemiaga on lehel ka toidulisandi teejuht, mille jaoks tuli luua interaktiivne küsitlus, mis suunab kasutajad nende eesmärkidest ja vajadustest lähtuvalt isikupärastatud tootesoovitusteni.

Veebiarendus Lambertsile
Iga toote lehelt leiab põhjaliku kirjelduse selle sihtgrupist. Lisaks on olemas selged kasutusjuhiseid parimate tulemuste saavutamiseks. Välja on toodud ka toidulisandid, mis konkreetse tootega maksimaalse tõhususe saavutamiseks kokku sobivad.

Väljakutsed

Veebiarendusprotsessi käigus tulenes üks peamisi väljakutseid sellest, et leht pidi vastama erinevatele hinnastruktuuridele. See hõlmas jae- ja hulgimüügiklientide jaoks eraldi hinnamudelite rakendamist, mitme hinnagrupi kohandamist ja kampaanialahenduste integreerimist. Selle kõrval oli oluline kohandada ka makseprotsess vastavalt eri tüüpi klientidele. Mitmes riigis tegutsemine tõi kaasa täiendavaid takistusi erinevate maksugruppide, makse- ja saatmisviiside ning mitmekeelse toe tõttu. Suurt tähelepanu nõudis ka ulatuslik tootekataloog koos erinevate variatsioonide ja võimalustega. Vajalik oli sage testimine, et tagada sujuv kasutajakogemus ja kasutajasõbralik liides.

Ka toidulisandite teejuhi väljatöötamine tekitas omajagu väljakutseid. Arendajatel tuli luua tööriist, mis soovitab tooteid lähtuvalt individuaalsetest eelistustest ja vajadustest. Sellise tööriista arendus oli intrigeeriv ülesanne, mis hõlmas modulaarsete ehitusplokkide loomist, et hõlbustada keeruka loogika rakendamist. Lõpptootes suunatakse klient interaktiivse küsitluse kaudu õige tooteni, mis vastab tema eesmärkidele ja vajadustele.

Lehe jõudluse optimeerimiseks oli hädavajalik mitmekülgse vahemälusüsteemi loomine, mis hõlmas endas kohandatud arvete e-kirjade ja PDF failide ning muude andmete migreerimist eelmisest e-poest.

Veeb Lambertsile

tulemused

  • Toidulisandite teejuht annab lehe külastajatele võimaluse leida nende eesmärkidel ja vajadustel põhinevaid isikupärastatud tootesoovitusi.
  • Veebilehelt saab põhjaliku ülevaate toodete üksikasjadest, tootmisprotsessidest, sertifikaatidest ja klientide tagasisidest, suurendades nii läbipaistvust ja usaldusväärsust.
  • Lisaks toodete müügile kannab leht nüüd ka harivat väärtust, andes Lambertsi terviseakadeemia kaudu edasi kvaliteetseid tervisega seotud fakte ja nõuandeid.
  • Keeruline ostuprotsess on tehtud sujuvaks, pakkudes kohandatud hindu ning makse- ja tarnevõimalusi vastavalt kliendi tüübile ja piirkonnale.